Rekrutacja na rok akademicki 2024/2025

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Administracja

Szczegóły
Kod ADM-2-P-P
Jednostka organizacyjna Wydział Stosunków Międzynarodowych
Kierunek studiów Administracja
Forma studiów stacjonarne dla pracujących
Poziom kształcenia Drugiego stopnia
Profil studiów praktyczny
Języki wykładowe polski
Czas trwania 4 semestry
Wymagany dokument
  • Wykształcenie wyższe
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

(pokaż minione tury)

Informacje ogólne

Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych tzn. od godz. 14:40 do 19:30.

Program studiów jest tak ułożony, aby umożliwić studentom godzenie studiowania z pracą zawodową.

Zajęcia w formie wykładów mogą odbywać się w formie zdalnej. Natomiast pozostałe formy zajęć będą odbywać się stacjonarnie w budynkach Uczelni. Studia na tych kierunkach są bezpłatne.

Program studiów umożliwia realizację zajęć i warsztatów praktycznych we współpracy z pracodawcami, a także czteromiesięczną praktykę na studiach pierwszego stopnia oraz trzymiesięczną praktykę na studiach drugiego stopnia.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel.: Wydział Stosunków Międzynarodowych 16 624 96 22; e-mail: ism@pwste.edu.pl

Opis kierunku

Chcesz podjąć zatrudnienie w administracji publicznej? Pragniesz piąć się po kolejnych szczeblach kariery zawodowej? Kontynuuj naukę na kierunku Administracja.Administracja to kierunek dla osób, którym zależy na stabilnej, dobrze wynagradzanej i dającej poczucie bezpieczeństwa pracy. Do opracowania programu kształcenia zaangażowani zostali pracodawcy, dzięki czemu został on dostosowany do aktualnych potrzeb i wymagań rynku. Zajęcia praktyczne przygotują Cię do przyszłej kariery zawodowej – zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Umiejętności zdobyte w trakcie studiów pozwolą Ci podjąć pracę na różnych stanowiskach i w różnych jednostkach organizacyjnych w administracji centralnej oraz terenowej, a także m.in. w: organach partii politycznych, organizacjach pozarządowych, instytucjach kulturalnych, oświatowych. Możesz także ubiegać się o zatrudnienie w konsulatach, ambasadach czy instytucjach współpracujących z Unią Europejską. Zajęcia prowadzi wykwalifikowana kadra – przedstawiciele nauki, ale także praktycy, dzięki którym zdobędziesz rzetelną wiedzę i kompetencje zawodowe.

 

 


Informacja dla kandydatów

Ubiegający się o przyjęcie na studia powinien posiadać kompetencje cyfrowe umożliwiające przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego oraz realizację kształcenia z wykorzystaniem technologii informacyjnych, w tym także kształcenia na odległość.

Zasady przyjęcia

 Przyjęcie na studia drugiego stopnia na kierunek Administracja następuje na podstawie:

  1. wyników konkursowego postępowania rekrutacyjnego;
  2. średniej ocen ze studiów wyższych podczas odbycia studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych magisterskich (wyliczonej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku);
  3. zgodności lub pokrewieństwa ukończonych studiów z wybranym kierunkiem studiów drugiego stopnia. W przypadku, gdy kierunek ukończonych studiów:
    • jest zgodny z kierunkiem studiów drugiego stopnia, wówczas kandydat otrzymuje dodatkowo dwa punkty;
    • jest pokrewny kierunkowi studiów drugiego stopnia, wówczas kandydat otrzymuje dodatkowo jeden punkt;
    • nie jest ani zgodny, ani pokrewny kierunkowi studiów drugiego stopnia, wówczas kandydat nie otrzymuje dodatkowych punktów.

 Podstawą ustalenia miejsca na liście rankingowej dla kierunku Administracja studiów drugiego stopnia jest wskaźnik rekrutacji P, obliczony według wzoru:                                                        

P = M x 100 + D x 100

P – liczba punktów w postępowaniu kwalifikacyjnym.

M – średnia z toku studiów obliczona do drugiego miejsca po przecinku. D – dodatkowe punkty.

Maksymalna liczba punktów w postępowaniu kwalifikacyjnym wynosi 700 punktów.

W przypadku, gdy kandydat ukończył studia na innym kierunku i nie osiągnął wymaganych efektów uczenia się, będzie zobowiązany do uzupełnienia różnic programowych z zakresu studiów pierwszego stopnia w terminie ustalonym przez dyrektora instytutu.

 

Wymagane dokumenty

  1. Ankieta osobowa zgłoszenia kandydata (wydrukowana po dokonaniu elektronicznej rejestracji kandydata w tym serwisie);
  2. Kopia dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych
    studiów magisterskich poświadczona przez Uczelnię (oryginał do wglądu) (z wyjątkiem absolwentów PANS w Jarosławiu);
  3. Kopia suplementu do dyplomu (oryginał do wglądu) (z wyjątkiem absolwentów PANS w Jarosławiu);
  4. Zaświadczenie z ukończonej szkoły wyższej o uzyskanej średniej ocen ze studiów, wyliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (z wyjątkiem absolwentów PANS w Jarosławiu);
  5. Opłata rekrutacyjna (85 złotych) wniesiona na konto wskazane przez uczelnię.